Vzdušné zámky (5. časť druhej série)

10. apríla 2014, Mário Špilberger, Nezaradené

Príjemný slnečný, nikým a ničím nerušený deň.

 

Volebné bilboardy sa vytratili z verejných priestranstiev ako skrachované banky z námestí a to svedčí o tom, že sa treba naladiť opäť na veselú nôtu so Vzdušnými zámkami. Ale pri politike neskôr ostaneme.

 

Viete, kedy začína impotencia?

Predsa keď je zemská príťažlivosť silnejšia ako tá ženská J

 

Blížia sa nám Veľkonočné sviatky a obchody pukajú vo švíkoch; všade samé vajcia, kde – tu nejaká slanina ešte z minuloročných fašiangov, zajačikovia s nulovým obsahom kakaa… jednoducho, obchodom sa excelentne darí. Opak je pravdou vo firme Vzdušné zámky.

Známy sa mi vystatuje:

– Tak si predstav, naša firma s tými kávomatmi je už tretí mesiac v mínuse. Nepomohli ani Vianoce, ani Veľká noc, dokonca ani na Všechsvätých si nik nedal montovať kávomat. –

Celkom prirodzene ma zaskočilo, prečo takúto firmu nezatvoria.

– A prečo tvoj šéf firmu jednoducho nezatvorí? – opýtal som sa.

On na to znepokojene odpovedal:

– No určite. A z čoho bude žiť?

 

Minule som v autobuse začul zaujímavú debatu (nie že by som načúval, no nedalo sa nepočuť)… Jeden kamarát hovorí druhému:

– Počuj, ordinuje ešte ten doktor Sedmospavý? Mám patálie s mojou ženou. Ona ti celé noci nespí. Taký problém s ňou mám. – hovorí jeden účastník druhému.

– Doktor Sedmospavý ordinuje. Celé noci nespáva? A to prečo? – hovorí na margo druhý.

– Lebo čaká na mňa. – odpovedá problémami ničený človek vezúci sa v plnom autobuse.

 

Viete čo urobí žgrlavec keď prichytí svoju ženu s milencom?

Vytiahne zbraň a povie:

– Postav sa za neho! Chcem vás oboch zastreliť!

 

Blíži sa Veľká noc a známy si ju chce tento rok vyskúšať vo forme chanuky  – židovskej Veľkej noci. Svoju manželku vzal na divadelné predstavenie s židovským podtónom. Zdržal sa však za davom a prišiel až na záverečné titulky.

– Kde si bol tú hodinu a pol? – vyzvedala manželka.

– Ale, tak si predstav, keď sme sa tak ponáhľali, vypadla mi zubná pasta a všetok ten obsah sa vytlačil von. Vieš čo mi to dalo námahy aby som ho natlačil späť do tuby? – vystatoval sa známy.

 

A na záver, trochu morbiďák – policajt Jozef Škót prichádza oznámiť smutnú zvesť vdove.

– Išiel váš muž dnes do mesta?

– Išiel – odpovedala zaskočene žena.

– Je mi to ľúto – po chvíľke ticha – ale škoda tých šiat.