Založ si blog

Archív: február, 2014

Zakázané hriechy – Žiadne tajomstvo nezostane zabudnuté (poviedka)

Poviedka Zakázané hriechy je rodinný dramatický príbeh, ktorý ukazuje, že len súdržná rodina dokáže vyriešiť svoje problémy. Žiadne tajomstvo nezostane zabudnuté! Mária zosmutnela, keď ani na tretí deň nevidí vedľa seba spať svojho manžela. – To už je šesť? – pýta sa Mária, ktorá netuší, že opäť spala sama. – Kde si, Marek? – […]

Pokračovanie článku

Vzdušné zámky II. (1. ) Veselé rozprávanie o živote

Je tu čas na utorkovú popoludňajšiu pohodičku. Vychutnajte si ju s dobrými vtipmi. Viete čo je vrcholom humoru? Nie je to sice pokračovanie Vzdušných zámkov v novej druhej sérii ale ak budete pozorne čítať dokonca, odpoveď si vás nájde medzi riadkami. Za ten čas, čo Vzdušné zámky a ja s nimi, sme oddychovali, vo Vzdušných zámkoch sa diali veľké veci. Najstarší […]

Pokračovanie článku

Venované slovenskej prírode

Nevedel som, čo sa bude diať, zase to počasie. Slnko prepichlo oblaky a ja som sa po chvíli prestal usmievať. A bežal som ďalej, zdravil hniezda osie. A malý had prebehol mi popod botasky. Chcel som si vychutnať atmosféru letnú, pretekať sa so slnkom, aj so psíkom. Nádherný kraj ďateliny a šumiacich stromov, cestičku stromami prelínanú. Vstúpim do nej s ostychom, nad […]

Pokračovanie článku

Vyčistená justícia? Nonsens, sudcovia!

Naše úžasné operatívne plány, ktoré vychádzajú z hláv našich sudcov v poslednom období dostávajú zelenú. Ich „platný právny stav“ vraj môže viesť k tomu, že v justícii budú pracovať slušní sudcovia! Podľa Združenia sudcov Slovenska tento právny stav môže spasiť naše súdnictvo k spravodlivosti a k veciam tomu podobným. Podľa nich sa tým už dávno […]

Pokračovanie článku

Pár otázok práve pre Vás

Milí blogeri. Týmto príspevkom by som Vás chcel poprosiť o spoluprácu všetkých vlastníkov blogu. Áno, presne Vás. Chystám sa na prijímacie skúšky na nitriansku žurnalistiku a rozhodol som sa že si chcem pripraviť rozhovor s nejakým zaujímavým blogerom na internete. Každý si myslí, že na toto naše blogovisko prináša niečo zaujímavé… Tak prečo to […]

Pokračovanie článku

Vzdušné zámky alebo Mám jedného známeho (10. )

Milí priatelia, dnes oslavujeme jubilnejnou epizódkou nášho skromného dielka, skromného ako obsah salámy v parížskom šaláte. Začnime pekne po poriadku. Ako darček (dnes „výnimočne“) vám prezradím odpoveď na hádanku: Čo vznikne skrížením poštového holuba a ďatla? (odpoveď pod obrázkom) – Poštový holub, ktorý predtým ako donesie list, zaklope. […]

Pokračovanie článku

Vzdušné zámky alebo Mám jedného známeho (nová zábava na internete) 9.

Slnko sa nám na pretrhnutom lane vyšplhalo na oblohu a padlo zas za oblaky. Preto sú tu Vzdušné zámky. Hádanky a hlavolamy, čo majú spoločné s nami? Hádanka posledná bude odhalená. Viete čo má spoločné osobák a rýchlik? Jednoduché. Koľajnice! Hovorí dcéra môjho známeho: – Tatóó, chytila som päť múch – tri samičky a dvoch samčekov. – […]

Pokračovanie článku

Vzdušné zámky alebo Mám jedného známeho (8. )

Príjemný pondelkový deň prajem, ako sa Vám darí v dnešný deň pod mrakom? Dúfam že všetci sme dnes vstali tou správnou, pravou nohou do nového týždňa a že si ho teraz okoreníme trochou internetovej zábavy a nadobudnete nejakú vedomosť, napr. Prečo sa človek učí rozprávať keď je malý? No predsa preto lebo je hlúpy. Potom sa celý rok učí ako byť ticho. […]

Pokračovanie článku

Vzdušné „valentínske“ zámky (7. )

Krásny piatkový deň vinšujem všetkým, ktorí sa rozhodli opäť sa zabaviť pri dobrom vtipe. Možno ste si aj niektorí všimli že dnes je Valentína. Ja som si ho nevšimol kvôli tomu že je to akýsi deň ľudí ktorí milujú a sú milovaní ale pre mňa je podstatné že oslavujú Valentínovia. Zaľúbeným chcem na začiatku povinšovať veľa cukru – pretože realita je taká, […]

Pokračovanie článku

Vzdušné zámky alebo Mám jedného známeho (6. )

Vážení a moji milí, dnešný deň s nami počasie cvičí trpezlivosť a ja tú vašu trénujem od poslednej časti Vzdušných zámkov – s našou hádankou: Je to žlté a stojí to za rohom. Viete čo to je? Zistíte už o pár riadkov. Dúfam že už vám (ne)chýbala svokra z nášho príbehu. Tak to vám je klebetnica. A to ešte len bola vtedy keď sa jej Helenka išla […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Mário Špilberger

Štatistiky blogu

Počet článkov: 69
Celková čítanosť: 269253x
Priemerná čítanosť článkov: 3902x

Autor blogu

Kategórie